i need someone.

har fastnat i mina vad kallar man det, astrologi böcker igen. kul att läsa. sjukt nog tror jag på det mesta. för det är så mkt som stämmer. det är inte som ett vanligt dagshoroskop du läser i metro eller någon annan sån tidning. för då letar du verkligen för fullt för att det ska stämma. och tänker igenom allt för att hitta något det kan stämma in på. om det nu handlar om något bra förstås. för annars kan det ju hända att du får för dig att inte tro på det den dagen.

men detta är inte samma sak. detta beskriver det olika stjärntecknen. hur du är i olika lägen osv. det stämmer mer än vad man tror. tänk att man verkligen är så . och att jag alltid lyckas falla för vädurar. och att oxar verkligen förstår mig som ingen annan. vänner för livet. lejon kommer bra överens trots deras envishet och ego (:


nej måste göra mig iording lite nu. får släppa böckerna nu för en stund . snart kommer wah, sen är det idol och kanske en film (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0