inlägg två .

01.21

jag sitter forfarande här och knappar. har varit ledsen, glad och allt . men det har  varit skönt att prata ut med någon. någon som verkligen upplevt samma skit som en själv. för det är verkligen vad det är. skit. äh . jag skulle bara vilja skrika ut. sparka på något. slå på något. bara få ut min ilska på något. att folk kan behandla folk så. det är helt hemskt. vad tänker folk med ? är livet till för att såra andra ? för då har jag hamnat helt fel. det är inte min grej. jag klarar inte det. jag är inte sån. är det jag som inte är av denna värld, eller är det ni ?

pappa orkar inte med mitt knäppande här. så jag får helt enkelt fortsätta imrogon .


gonatt. SVIN !

Kommentarer
Postat av: Mickan

vad är du så arg för? :/

2007-09-06 @ 08:03:19
Postat av: anja

Heeey! Underbart att få prata med dig! :D
Gillar även vår nystartade klubb. ;)

2007-09-13 @ 18:31:05
Postat av: Tanja

Tanja, ska det stå på det andra inlägget där det står anja.. ;)

2007-09-13 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0