kroookig .

en beskrivning på folk som .. hm .. typ alkisar, fula alkisar, fula ensamma alkisar, osv  .. en kul kväll på viking igår med david (: det blev en liten krokig kväll . haha .

överdrev kanske ilskan lite. eller jag överdrev inte ilskan. men det handlar inte om några våldtäktsmän eller något sånt. som jag tydligen fick det att låta som enligt ems. haha. var inte alls min mening. just so you know. men men, arg var jag iaf. väldigt arg. och jag ville fortfarande spotta på er, slå er och döda er.


idag har det blivit väldigt slappigt ;P vaknade först halv sju och mådde piss. men efter att gått och lagt sig igen och vaknade av micka ringde typ halv två, så mådde man bättre . har alltså inte gjort så mkt idag. men det tar vi igen ikväll. snart kommer min micka och hämtar mig. sen ska hon köra mig till stan. där ska jag sedan träffa elinpelin. som jag inte träffat på många månader. sen så blir det väl någon bar eller något kan jag tänka mig. och sen ? kan ni gissa ? ;P haha .. tivvan ! men lite lugnt idag. anledning ett för att fernando fyller år imorgon och då blir det party, anledning två att det blev allt för mkt förra helgen. inte bra alls. min släkt var inte så glad på mig när dom firade mig på söndagen efter. för jag var inte vid medvetandet alls. isch på mig.

nej, fixa mig lite nu .. sen brummbrumm (:

byebye.

man skjuten på knutan , ajdå ! /:

Kommentarer
Postat av: Estell

SÅÅÅÅÅÅ Sabina nu har jag gjort en blogg endast för din skull, haha kanske inte så intressant men heeej jag gjorde en och det är tanken som räknas :) take care!

2007-09-10 @ 11:13:18
URL: http://stellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0