miss you like crazy.

inte bloggat på jätte länge. har nog inte så mkt ork till det längre. men vill så får ta tag i det nu ;P

sitter hemma hos lillis nu. men hennes tise festis. bor hos li när hon är och gottar sig i france (: lite läskigt att sova själv och så. och katten är lite galen i mellan åt. men jag har överlevt än så länge.

hela veckan har gått åt filmtittande hos marcus typ. har bott där typ , han sa det igår att jag får snart börja betala hyra ;P haha .. men det har varit kul. sett en massa bra filmer och med bra sällskap såklart ! hehe.

jobbigt att skriva nu, inte för man har gjort jätte mkt. men jaa .. tydligen har jag en massa jag behöver få ur mig. men kommer inte längre än såhär. det är läskigt att det kan stämma så ibland. att det kan passa in så bra. för det är verkligen så det ligger till . min ekonomi är urkass och jag har inte ens betalt hela min thailandresa än, det löser sig, har en del sparpengar. annars ställer mamma och pappa upp och lånar mig lite. för dom vet att jag behöver detta. det finns saker jag irriterar mig på. vilket jag tydligen ska säga till om. men är det så farligt ? det hör väl till . eller hur ? det måste vara så . världen är inte perfekt. om vi alla skulle vara perfekta och inga problem skulle upstå vad skulle vi då göra om dagarna. gå runt med ett fucking leende på läpparna alltid ? forget it ! never. vår värld funkar inte så ..

vi lever för att dö ..

dags för att fixa lite mat . nu är jag lite upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0