shot ? (:

herregud, det ordet har jag använt oräkneliga gånger idag. idag har varit en super duper dag. verkligen jätte kul, fast jag fick ställa klockan och gå upp tio :P det var det verkligen värt. sprang till bussen. och träffade kära tanja på mezo. vi lunchade och hade det mkt trevligt. det bar sedan av till espresso house, där vi satt och stekte i fyra timmar (: så kul det var . vi har sett låååånga människor, kooorta människor och människor som bor i plåtburkar. sen dagens ..

.. vi står i kö på espresso house
kvinnan framför: kan man få en extra shot ?
tanja och jag tittar på varandra och börjar garva.
kvinnan framför fattar vad vi flabbar åt och säger:
kan man få vodka eller whiskey ?
kassörskan typ bara gapar ..
vi med, men utav skratt. sen har vi typ skrattat åt det hela dagen.
(men det är väl ingen annan som förstår. men vi gillar stora grejer ;P hahaha .. )

skönt att finna någon med samma humor. när man var på väg att säga något hade redan den andra hunnit säga detsamma :P lite läskigt. men KUL ! :D och snart blir det utgång tillsammans, då ska vi flumma ihjäl oss. fy fan det här kommer bli så skadat kul (: haha .. kan redan se det framför mig .  WEEH !

--

sen fick jag träffat ems, inte träffat henne på fem dagar . BUHU ! och nu sitter jag här och har inte riktigt bestämt vad jag ska göra .. idol och csi , men var ? (: säg något folk . palla sitta här och vääänta .

skriver sen eller imon .

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hade skadat skoj igår! Det ska göras om fler gånger! Synd att du inte sk aut idag, men du kommer klara ditt löfte. Du och jag om två veckor och lite annat folk om två veckor. Riktigt kul! Vi hörs sötnos! Diggar dig stort! Puss!

2007-09-14 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0