the land before time.

att livet går vidare måste vi inse. hur omöjligt det än känns. det finns två olika världar. man kan själv välja vilken man vill leva i. vad som skiljer dom två olika världarna åt, det vet ingen. man vet bara att dom finns. har man valt en värld, kan man inte ändra sig. antingen blir det som i ett paradis, eller så har du dragit värsta nitlotten. men man vet ju aldrig om det kan vara värre i den andra. äh, fan nu bara svamlar jag ..

suttit här och läst en massa. en massa gamal skit, som jag bara älskar. och saknar. så mkt som man inte minns. men bara vill minnas. så mkt som man minns SÅ tydligt, men inte vill minnas. men jo, det vill man visst. det är länge sen och det är inte glömt, men gömt. så mkt skit man gjorde. så mkt folk man träffa. så mkt ja, det var så mkt hela tiden. och det var kul. sjukt kul. eller hur .


lycka är att vara någon nära. det är en rikedom att få älska och att älskas. karlavagnen. flippat. maxat. sneat. potatisbullar. regnbågar. kalla bänkar. kudden. miche. fille-piller. damp-dagar. vandrande avföring?. bagatelle. maxfika? LYCKOKNUFF. gringos. muf. krama stolpar. hambuggare. musik ur mina muffar. beigekeps. våffelsäljare. BAMSEkram. utsikt. snöbollskrig. tidsmaskin. ice age fight. sköldpadda. svullo-fulingen?. hasslarp. conrad. och en jävla massa annat.

27 november 2003 försvann mickis almenacka.


sven sven sven han är min vän.
sven sven sven han är min vän.
sven sven sven han är min vän.
sven är en riktig kompis.

dags att gå vidare .. igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0