bad..

..hair day.. det är en riktigt sån dag när allt går imot en. eller nej, det lät lite kryddat. för jag har haft en bra dag. men ser verkligen ut som fan känns det som ;P håret vill inte som jag vill, jag har inte hunnit sola på hur länge som helst så jag känner mig jätte blek. men men.. sånna dagar får man ta helt enkelt. dom går över lika fort som dom kom.

idag har det varit jätte fint väder. vilket jag är väldigt glad över eftersom att jag varit ledig idag (: så imorse sov man länge och tog det lugnt. gjorde sig iordning för att ta en promenix ner till stan med alicen, hade väntat mig att det skulle ta jätte lång tid,  men det gjorde det inte. och det var väldigt skönt. förutom när jag kände att jag började få skoskav /: ajaj, jag gick som om ja .. jag hade fått något där bak eller ngt ! haha. mötte sedan upp min syster som tog över alicen för att ta henne hem (: sen så kom wah och vi gick en liten sväng på kullagatan för att bestämma oss för vart vi skulle luncha. till slut hamnade vi på olssons skafferi, mums.

sen åkte jag hem med, träffade syster på bussen. vi gick igenom jordbodalen och jag passade på att klicka lite med min kamera (: . när mamma kom hem åkte vi och handla. det var bestämt att jag skulle laga lite chili con carne till sanih och john idag. men bara en av de två pågarna dök upp, varför är fortfarande lite oklart för oss alla. men vi hade trevligt ändå (:

nu är det snart dags att gå att lägga sig, för att jobbet väntar imorgon.

sakna.


jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. ett nej hade gjort det så mkt lättare. på något sätt så påminner du om mig. det är bara något som gör att jag fastnat. vilket är ett mysterium för mig, jag kan inte koda längre. ah, bara ge det en chans. vad finns det att förlora. jag vet knappt vem jag själv är, hur ska du kunna veta. samtdigt kan jag ju bara förstå, eftersom att det många gånger om varit så för mig. jag vet inte vart jag ska börja .. ändå vill jag bara ha ett slut.

Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du får en underbar helg! gå gärna in på min blogg och rösta på vilken outfit jag bär bäst :D

2008-04-19 @ 00:01:58
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0