break down.

jag vet inte, men just nu känns ingenting bra. jag har liksom kommit ur min gamla onda cirkel och är totalt vilse i den nya världen. det är inte så mkt nytt som tillkommit. mer än ett jobb.men det ger med sig en massa nytt. nya männsikor, nya vanor osv.. min vana var att varje helg gå ut. vilket jag inte kan nu, eftersom att jag blir sjukt bakfull. men jag saknar det extremt mkt, på något sätt så är jag rädd att missa något. men det vet jag samtidigt att jaginte gör. för det är alltid samma sak varje fredag/lördag kväll. och inget nytt kommer någonsin att komma.

åh, jag vet inte ..

jag är helt gråtfärdig och vill bara bädda ner mig i min säng, vilket jag ska vilken minut som helst. men jag vill bara ligga kvar där. glömma allt vad livet innebär. för jag orkar det inte. det ställer för höga krav på mig. som min kropp inte klarar av. jag trodde det men jag hade fel. det märker jag när allt fortsätter att helt plötsligt bara rasa ihop. jag trodde jag hade kommit ifrån det nu. jag vågar inte göra något mer nu, för allt jag gör blir ju bara fel. allt jag försöker göra för att gå vidare, gör det bara värre. jag vill inte mer..


ge mig en starfighter tillbaka. en trogen starfighter.


tills dess fortsätter mitt liv stå still och jag kommer inte försöka ändra på det heller. det är upp till alla andra nu. hur sjukt det än låter. men jag är trött på att bara sumpa allt. jag är trött på att vara fel. jag orkar inte det mer.


nu måste jag sova, för det är jobb imorgon .

gonatt onda, orättvisa och konstiga värld. jag gillar inte dig.

Kommentarer
Postat av: Karro

Love! Blir så orolig när jag läser dina inlägg. Älskar dig så sjukt mycket. Kom till mig, prata med mig. Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig! Du är som en syster! Sabina, ring mig när som helst! Vill du ha sällskap så hämtar jag dig...! Å nej, du stör inte. Du är inte i vägen! Jag vill vara där för dig.. Fattar du det din trögis? :) Älskar dig!!

2008-04-20 @ 02:01:31
URL: http://kiso.blogg.se
Postat av: Anonym

kämpa på!

kram till dig!

2008-04-20 @ 21:45:21
Postat av: tanja :D

älskade finaste sabina.. åh vad jag vill ses nu när jag sitter här och läser dina inlägg!
Söndag låter fint, på kvällen där? Hör av dig finaste du!

Kom ihåg en sak; Du är stark, du fixar allt och kan allt du vill klara!

It's not much I can give to except my friendship and my company! ;D

2008-05-05 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0