don't know you.

.. and i never will.


igår var en underbar vårdag, ledig och allt (: fick solat mig lite först, sen gjorde jag mig iordning och drog ner till stan för att träffa apan. vi gick en liten runda på stan och kollade lite allt möjligt. sen gick vi en runda ner i norra hamnen och köpte glass. satte oss på muren ner mot havet och käkade den (: mysigt. vi gick sen till ebbas för att köpa en kaffe, satt oss i stadsparken, klicka lite med kameran och vandrade sedan vidare på jack-jakt, vilket inte gick så bra, eller ? en snygg hittade vi. kollade lite till, sen gick vi till bussen (:

hem och käkade lite. sen körde pappa mig till råå. sen blev det en liten promenix ner i hamnen (: mkt mysigt. lagom till solnedgång och allt. det blev en väldig massa klick med kameran och vi hade grymt skoj som alltid (: helt underbar dag som slutade med en film hemma hos björne sen. old school, den var kul (:

image112



allt går fint.

nytt schema för jobb snart. får se om jag kan komma med några bra förslag (: det ska vi nog kunna fixa.

ikväll blir det malmö, med maxan och kolla på någon liten apunge (: mys.

imorgon är det jobb igen, sen malmö för att gå på minibarsel på hipp.

Kommentarer
Postat av: Den enda riktiga apan

Vi måste ha fler sådana dagar,underbart;), så jävla synd att du jobbar så mycket nu när de e fiiint vääädeeer ;P

2008-04-23 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0