down again

så sjukt jävla trött, somnade som vanligt på tåget och trodde att jag missat stationen när jag vakna .. vill bara ligga hemma i min säng idag. har verkligen insett att utelivet i helsingborg är inget jag behöver mer av, never. ska inte gå ut mer, det är ju inte ens kul. så jävla trött på allt just nu..

jag saknar dig K , så grymt mkt. jag saknar den tiden när allt var bra och bara flöt på som det skulle. jag orkar inte fler motgångar och massa depp. men jag lyckas alltid fastna i någon sån grymt tråkig tanke. vill bara lägga ner allt och göra ingenting igen. för allt blir bara fel ändå. åh ..

sitter på jobb nu, ska få i mig en banan nu innan vi öppnar. sen hem, sova och sen är det sthlm imorgon.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

meeeh valborg då? :(

2008-04-28 @ 10:34:24
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0