hundvakt.

befinner mig hos karro. passar alice, tisdag-onsdag. så ska ta mig hem om någon timme. precis kollat på so you think you can dance och nu är det topmodel. är sjukt trött. inte för att jag arbetat så hårt idag. det finns inte så mkt att göra på jobb, jag har snart putsat bort glasen på skåpen. jag blir så sjukt lätt rastlös, så det är jobbigt att sitta flera timmar och göra ingenting. även om man försöker leta efter saker att göra.

innan tänkte jag att jag hade en massa att skriva här. men nu är det helt tomt i huvudet igen.


done.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fest i helgen? :)

Hör av dig om du är dugen på att komma på förferre vetja! :) 0737-716778.

Kram!

2008-04-04 @ 13:27:04
URL: http://makii.blogg.se
Postat av: Sara

Nej hos min bästa vän, ta med dig en kompis om du vill! :)

Hör av dig, hade vart superkul!

2008-04-04 @ 19:31:22
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0