en resa..

som fatt mig att inse en massa. att jag inte har en massa att fly fran hemma och att jag har allt jag behover dar. jag saknar min familj, min katt och mina vanner otroligt mkt.

just nu befinner vi oss pa koh tao. har har vi snart varit i tio dagar. tio dagar som gjort mig valdigt rastlos och full med tankar om vad jag ska gora nar jag kommer hem. jag ska ta tag i en massa saker och mina vanner ska fa umgas med mig som aldrig forr. jag lovar jag ska lagga mer tid pa er (: jag ska borja trana, jag ska forska flytta hemmifran, ta mitt korkort och sjalvklart skaffa ett jobb. allt det dar som jag lagt pa hyllan for den har resan. nar jag kommer hem ar det dags.


saknaden och langtan efter hemma ar just nu i denna sekund enorm.


Kommentarer
Postat av: Kiso

Huh, jag mår dåligt när jag läser vad du skriver. Är superorolig för dig. Saknar dig mitt hjärta! Puss

2008-12-27 @ 09:44:53
URL: http://kiso.blogg.se/
Postat av: Tanjaaa!

Sabbs! Upp med hakan! Du ska inte vara borta lange till och du slipper den kalla vintern!

Du ar stark och jattebra! Detta ar nagot som ska vara roligt! Jag finns med dig i tanken hela tiden min van! <3

2009-01-07 @ 09:37:22
URL: http://tanjaontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du skulle ta och njuta lite mer av stunden ist för att vara så negativ hela tiden......

2009-01-14 @ 07:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0