in thailand missing her baby.

nu befinner jag mig i thailand, phuket, patong :P samma tid, samma plat bara ett annat ar .. hemlangtan har val slappt, fanns en viss anledning till varfor det var sa stark som den var. men det kanns battre nu, trodde verkligen att jag skulle bryta ihop totalt och aka hem. men som tur var sa fick jag sms fran mamma imorse som forklarade laget. tack mamsen! nej, det blir inte sa mkt skrivit idag. maste ut till li som star dar ute och bolmar ! varfor ! blah ! saknar inte rokningen ett enda dugg.

saknar dig alskling. och min lilla tise forstas !

finns fortfarande pa resedagboken ocks , biinis.

Kommentarer
Postat av: Kiso

Vaaa? Saknar du inte mig...? Jag saknar ju dig! Buuuh! :) Puss honey!

2008-12-09 @ 16:37:07
URL: http://kiso.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tycker om det du skrev! Mysigt att se lite fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-27 @ 13:00:14
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0