som om jag inte fanns..

igår slog det mig och jag bröt ihop. något jag bara gör ibland.

nu är det bara två dagar kvar tills jag åker. helt otroligt så fort tiden gått. men jag vill  bara bort från detta skit vädret nu. det ska bli skönt att komma till lite värme. hoppas bara att det löser sig med flyget också. men allt ska nog gå bra.

idag ska jag få träffa micka en sista gång innan jag åker och imorgon ska jag växla lite pengar. sen blir det fika eller något med sanih och john. sen har jag väl träffat alla som är värda en sista träff med mig innan jag åker. jag säger som tanja sa, sann vänskap består. jag är snart tillbaka till er som förtjänar det igen. jag kommer sakna er något otroligt ! men vi tar igen allt när jag är hemma igen.

det blir väl ett sista inlägg innan jag åker. skaffade ju en resedagbok, men jag vet inte riktigt om jag kommer använda den eller bara maila er istället (: vi får väl se..

ha det så bra alla här hemma i kylan..

i'm out !

Kommentarer
Postat av: Tanja!

Sann vanskap bestar min kara van!



Jag tanker jattemycket pa dig och saknar dig!

Forsok ta hand om dig, ha kul och var ego! Det fortjanar du!



Massa pussar och kramar och flumm!

2009-01-07 @ 09:35:51
URL: http://tanjontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0