i'll be waiting .

as long as i'm living.


en mysig fika med niko igår. mkt snack. jag har kommit på en liten grej. jag har alltid varit en människa som bryr mig om andra människor. jag vet inte om det märks. men jag vet att jag är det. väldigt egenkär ibland, men det har inte med saken att göra. jag vet att jag alltid har mina nära och kära främst i mina tankar. och jag har lärt mig så mkt av detta som har hänt. att livet går upp och ner, att man mår sämre än någonsin och att man ibland inte har någon lust till att leva alls. jag har tappat räkningen på hur många gånger den tanken poppat upp i mitt huvud. men jag är fortfarande här och det kommer jag fortsätta att vara. för jag har lärt mig hur man får den att försvinna igen. även om jag inte kan få den att försvinna för alltid. så håller det iaf för en liten stund. jag tänker hjälpa dig, hur hopplöst det än känns nu. jag har precis varit där själv. fyra månader av ett 80-90 årigt liv är ingenting. inte ens ett år är något. jag lovar att det kommer aldrig försvinna. men det kommer en dag då vi lär oss att leva med det och hittar nya saker att fylla tankarna med. jag hoppas så innerligt att du lyssnar på mig. att du tar till dig det och försöker.




idag är det lite ferre. känner att jag börjar bli sjuk igen. har slarvat med pencilinen och jag gick ut och drack förra helgen fast jag inte skulle. och jag tänker göra det denna helgen också. jag trivs med det, och så länge jag gör det kommer jag att fortsätta. jag vet när ngt inte passar längre och det är dags att ändra på rutinerna. så det kommer bli så bra så bra.

trodde att sista jobbedagen var i fredes men icke. måndag och onsdag också. sen tisdag blir det klippan. sen hoppas vi på lite fint väder och en fotodag med tanjis.

nu ska jag gå och möta pau.


smsaaaaa mig ! jag blir orolig /:

Kommentarer
Postat av: Otto

Fin blogg! Men sidan fungerar inte riktigt som den ska... lägg till nedanstående i stilmallen så är allt perfekt!

#wrapper:after
{content: ".";
display: block;
height: 0;
clear: both;
visibility: hidden;
}

2008-02-17 @ 11:09:21
URL: http://ottoman.blogg.se
Postat av: Otto

Jag ser att du gjort det :) Du lägger till ett osynligt element (med höjd 0) längst ner i wrappern. En liten work around för alla andra webläsare än Internet Explorer (tex Firefox eller Opera), annars har du ingen wrapper (vit bakgrund) annat än på de översta kanske 500 pixlarna.

2008-02-17 @ 23:52:48
URL: http://ottoman.blogg.se
Postat av: Li

Hej vannen! Maste in och lasa lie.. se sa att det gar bra for dig.. Ska du jobba mer pa Citykliniken? :) Saknar dig! Pusspuss

2008-02-18 @ 08:00:16
Postat av: the tääänj

Fotooooodag Tanja vill! :D :D

Jag ringer dig snart! Så kommer jag och räddar dig!

2008-02-24 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0