jag är jätte hemlig.

idag är det K's dag. han fyller 21 år. och firar det fint med gott&blandat och cocacola i himmlen. helst av allt hade jag velat att K var här så att  vi alla kunde fira tillsammans. kan inte förstå att min andra halva inte finns på denna jord mer. det känns så otroligt tomt och ibland är man sjukt vilse i denna stora hemska värld. men jag går framåt och vidare för din skull K, för det vet jag att du vill. jag älskar dig snutteplutt.

så idag har blev det lite städning hemma. sen kom mamsen och hämta mig på lunchen så åkte vi till minneslunden och satt blommor, cola och gott&blandat till krisse och tände ljus ! sen blev det tåget till jobb och nu sitter jag här. meckat med en massa från helgen och så idag, beställt lite skåp och thomas sabo ;D jobbar till åtta och  kommer vara hemma vid halv tio, så är det hela veckan. synd att sitta här inne när det är så fint  väder ute. men man har inte så mkt val. man får slå hål i taket ;D

igår var det film hemma hos steffe med laine och stefan då ;P vi såg först cloverfield, bra film men dåligt slut ! ah, eller rättare sagt störigt slut. samma med film nummer två som vi såg, rec. fy fan vad rädd jag blev ! jag skrek, sen blev det sån kedjereaktion, så laine skrek för att jag skrek .. haha (: det var kul och sjuuukt gott med kebabpizza med MASSA vitlökssås ! ;D sen var det en cykeltur hem, pappa fick möta mig, fast vi cykla om varandra, hehe..
typiskt oss.

nej, nu får jag ta tag i något här, vilket jag inte vet vad det skulle vara, eftersom att det är helt folktomt här.

men byebye..

ingen kommer någonsin få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0