you still have all of me.

sitter på jobb och ska sitta här cirka tio timmar till. inte alls kul när solen skiner som fan där ute. och jag verkligen behöver vista mig i solen så mkt som möjligt nu. eftersom att jag har tillbringat två månader här inne på detta centrat och blivit hur blek som helst. jag hinner ju inte sola. hinner lägga mig i solariumet där hemma i en halvtimme, men det är ju sådär halvbra. solkortet kan jag inte använda, för när jag kommer hem från jobbet har stället stängt. 

jag och malin trivs så sjukt bra ihop och vill INTE splittras ;P men jag tror att jag ska börja söka lite andra jobb lite närmre mig, även om jag tycker det är grymt skönt att komma ifrån helsingborg så tar det för mkt av min fritid. och det funkar inte. jag hade tänkt börja träna också. men det finns det ingen tid till och dom få dagarna jag är ledig är det inte lönt. visst det är bättre än inget. men jag känner inte att det är så jag vill ha det. sjukt förvirrad igen. och just nu har jag så många planer i huvudet som jag inte vet hur jag ska få ut i rätt ordning. vill så mkt, men det klaffar inte ! 


chicho har gift sig ! helt crazy ;D åh, han är så kär. det är så kul för honom. men ha bröllop utan att bjuda mig ;P jag vill också vara så glad och kär. så mysigt. glad för din skull min vän, även om jag blev väldigt chockad när jag hörde/såg det ;P knasiga chicho. grattis och lycka till ! idag fyller du år också, så dubbel grattis ! (:


har en låååång dag framför mig, så har ni inget för er och är rädda för solen så kom gärna och gör mig sällskap (: jag gillar pasta sallad med kyckling, gillar inte tomater, pesto och oliver. men annars äter jag det mesta, men försöker äta lite nyttigt så ingen donkan eller liknande. brukar äta vid två-tre, så då blir lagom att ni kommer. ;P haha. så tråkig jag är och sååå tråkigt jag har och dagen har precis börjat..

malin du kan inte lämna mig såhär! 

lär komma fler inlägg om inte dagen blir fullproppad med saker att göra, vilket jag då inte tror ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0