to not.

hade ställt klockan på nio idag. för att komma upp i tid till öppningen av lagerhaus. min favvis affär. det var sjukt mkt folk där. lite jobbigt och gå runt och titta, sen vill man ha så mkt. men som man inte råd eller någon plats till just nu. så det får vänta. men lite småsaker blidde det. sen gick jag en runda till systemet, köpte dom nya xider winter med glitter ;P haha. ska bara se om dom smakar gott. måste få så mkt jul som möjligt innan jag åker. skulle vilja äta lite julmat också. tror ni kan få ett svenskt julbord i thailand ? ;D det vill jag ha ! hehe.. det ska jag kolla upp ;D

nu ska jag försöka fixa lite med lite bilder och grejer. till min mammas pyssel blogg. eller hon och min faster pysslar och åker på hantverksmarknader, så tänkte jag att dom skulle lägga in lite bilder från marknade och skriva lite hur det var och så. lite kul väl ? (: kanske inte funkar. men värt ett försök.

nej, nu ska jag börja mecka ;D

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0