jag tänker inte ifrågasätta.

frukost och sex and the city, kan det bli bättre ? (: haha..

uppe med tuppen är man också, jämfört med annars då . jag har velat skriva av mig såå länge, men inte haft tid och tillgång till datorn. jag tror på fler uppdateringar denna veckan, vad jag då också hoppas på är en mer händelserik vecka ;P

så vad har hänt ? jag har börjat jobba lite smått, på subway. funkar bra tills jag ska åka (: dom ringde i onsdags och frågade om jag kunde komma redan på torsdagen, sen jobba jag ju fredes natt också.
i lördas blev det en liten nätt utgång med micka, men utgångarna suger som vanligt här i helsingborg så vi tog bussen upp till donkan efter ett tag istället och krängde lite ;P haha.


igår var jag på skånemässan, trevligt. massa smakprover och grejer ;P hehe..

idag har jag en massa planerat, som jag inte vet om jag tänker ta tag i allt. men jag har iaf en tid hos doktorn för att kolla vilka vaccinationer och grejer sen ska jag till skopunkten för att köpa ett par billiga skor jag kan använda ;P för jag behöver det verkligen ! men måste spara pengar så det får bli tre par för samma pris som ett annars ;P sen att dom inte håller lika länge får man väl låtsas att man inte vet något om.

sen blir det tacos ikväll (:

Kommentarer
Postat av: Kiso

Puss och hej tillbaka! Ska du va hos Stefan idag?

Kan jag isf få låna några SATC-avsnitt..? Du anar inte så sugen jag är... Mumsi :)

Puss honey..



Ps. Främmande fågel imorgon!

2008-10-06 @ 16:53:39
URL: http://kiso.blogg.se/
Postat av: Kiso

Jaa, kom å se främmande fågel hos mig. Behöver min Binis-dos ju! :) Älskar dig älske pälske! Puss puss

2008-10-06 @ 22:43:20
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0