kissemiss (:

har varit lite frånvarande här ;P ska genast bättra mig!

igår natt skulle jag jobbat, men det var folk sjuka så vi kunde inte ha öppet. det blev lite mys och film istället.

idag har jag varit på en jätte mysig promenad i pålsjö med tanja, mkt trevligt, som alltid! (: sen tog jag bussen hem, då jag fick en glad överraskning. wilma och cissi var på besök, två hundar för er som inte vet. och för er som inte vet så vill jag så gärna ha en hund, så jag busa med dom i någon timme (: åh vad jag längtar till jag ska skaffa hund. men det får vänta ett litet tag till.. idag skulle det skaffas något annat (: en katt! klockan fyra åkte jag och mamma och hela gänget ut till höganäs för att hämta en lite kise ;D den är så otroligt söt. vi har inte kommit på något namn än, så har ni några förslag så får ni jätte gärna göra det ! (:

har varit nere på GP och ätit med mysan också. gottit! och trevligt!

här kommer en bild på sötnöten, nu ska jag nanna mig ;D


Kommentarer
Postat av: alice

vart jobbar du nu? ;p söt katt btw! :D

2008-10-21 @ 00:40:59
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Kiso

Åh vilken sötig kisemise! Hmm, förutom att jag är så rädd för dem.. Haha! Vi kan hitta på nåt när som helst. Det vet du om.. Vecka 46? Jag fattade det som att det var vecka 47? Hmm, eller yrar jag. Feberyrar. Jag får kolla kalendern imorron. Ringer då. Förresten är det ju bra om du skriver vad det är för kön på katten om du nu ska ha namnhjälp. :) Älskar dig hjärtat. Sov sött. Puuuuuuss!

2008-10-21 @ 23:09:07
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0