rädd.

för att säga fel, göra fel.. allt egentligen.

idag har jag jobbat. det har funkat bra. tre personer på jobb som jag verkligen gillar. en som jag verkligen hatar, dom andra bara finns där. allt rullar på och påminner ganska mycket om bk. men samtidigt kommer det aldrig kunna kännas som bk. gänget vi var där, så kul vi hade, jag ska vara ärlig och säga att jag saknar det skit mkt och jag skulle kunna tänka mig att jobba där idag, imorgon, närsom helst med samma gäng. det var kul..

tänk så fort man växer ifrån allt. det så fort allting blir så mkt allvarligare i livet. det är helt sjukt så fort livet rinner iväg.

dags att se till att man inte slösar bort någon tid på ingenting snart ? redo ? not yet!


egentagen bild thailand 2007


tid som inte slösas på ingenting är den 4december-17mars. herregud vad vi ska göra mkt kul. tänk att det typ bara är en och en halv månad kvar. shit! haha.. jag blir så glad när jag tänker på det. det kittlar i hela kroppen. äntligen liksom! men det kommer var hårt att vara ifrån dig. riktigt hårt. du får mig att må bra älskling.



nu ska jag nog ta och bädda ner mig i min säng. önska jag hade en laptop där jag kunde ligga och klicka på. men icke! det blir ett sparobjekt när jag kommer hem, det och mkt mer! när jag kommer hem är det mkt som ska tas tag i. yes.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0