regn regn och åter regn..

gick och la mig något innan tolv igår och jag tror jag somnade vid två-tre. ont i magen. orolig. vet inte riktigt var jag ska bli av. jag hör liksom inte hemma någonstans känns det som. jag är mitt i mellan allting. jobbet är absolut inget jag vill ha, men jag måste ju. ge mig bara den fjärde december så jag kan åka härifrån och aldrig komma tillbaka. vilket jag inte har pengar till att bara göra.. tyvärr.

idag skulle jag tagit en promenad hade jag tänkt. men frågan är om jag vill göra det i detta vädret. får väl se om det regnar mindre sen..

måste ner till biblan också men jag orkar inte..

skriver kanske sen.. om jag har lust.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0