then i go and spoil it all, by saying something stupid like i love you.

har precis avslutat min sex and the city box, jag grät sista avsnittet, herregud vad jag grät! både för det bra och dåliga, för att det slutar bra och givetvis för att vi inte kommer se fler avsnitt /: tråkigt nog, hur ska man klara sig utan detta ? det har varit min vägledning, inte för att jag kommit någonstans men jag har iaf kommit en bra bit vägen, inut i mitt huvud. det har skapat drömmar och mål. det har gjort att jag planerat en resa till NY nästa höst/vinter. även om det inte är på riktigt och det bara en tv-serie, så har den ibland fått mig att känna att jag är inte ensam. världen är stor och det finns grymt mkt mer som den ska visa mig (: just me!

jaha.. vad ska jag nu skriva om i min blogg om inte sex and the city, vad ska jag jämför allt med ;P haha.. helt inne i det. min lilla sex and the city värld. eller jag döper om den till sabina and the city och fortsätter med mitt egna lilla liv. inte för att det händer så mkt just nu. jag bara lever och det är inget som gör att jag står ut ifrån er andra, tyvärr ! men en dag ;P mohahah! haha.. mitt liv ska bli fyllt av både lycka och misslyckande, för av dom lär man sig. jag ska testa allt som mina planer säger till mig att göra. funkar inte något är det bara att gå vidare.

jag tror jag är på bra humör idag. fast jag inte gjort ett skit. legat och myst med kisen och kollat på sex and the city, har lämnat lägenheten en gång, för ett besök på pizzerian som iofs gjorde mig ganska irriterad. men det kan vi hoppa över. fast, nu när jag ändå är inne på ordet irriterad, så ska jag berätta något som gör mig irriterad. FOTGÄNGARE (det heter så va (: ?) jag brukar ju cykla var jag än jag ska typ. men varför ska alla människor använda cykelbanan att gå på ? varför ? och när dom ska korsa den så kan dom väl iaf kolla sig omkring om där kommer en cykel, så jag inte behöver tvärbromsa mitt framför dom. uh ! blah! nej, nu lämnar vi det ämnet, nu ska jag städa lite här ;P jag gör inget annat.. ändå blir jag aldrig nöjd. tur det blir lite målning och så i helgen (: äntligen har någon dragit sin tumme ur röven !

ikväll börjar medium!! missa inte det ;D

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0