trygghet.

helgen har susat iväg snabbt som vanligt. jobbade fredag natt, inte mkt att göra, men dom få fulla folk som kommer är tillräckligt jobbiga. plus att jag inte var på mitt bästa humör då heller. hatar när jag är fast någonstans och inte kan ordna upp saker som inte funkar utanför det. men egentligen är det inte mitt jobb. folk kan ta lite ansvar istället. var hemma vid fem iaf, kisen var på bushumör när man kom hem och jag somnade inte fören vid sex tiden. jag som skulle upp sju för att ordna grejer som då klabbat under natten, vilket jag var så otroligt bra och lyckades med också. fick låna bil av karro (<3) och vi kom iväg till pumas utförsäljning (: där var sjukt mycket folk och sjukt mycket saker, mer än vad där brukar vara, men det var ändå mindre man ville ha.

sen sov man länge. hade inte fått så mkt sömn ;P jag åkte hem för att äta lite med familjen och tog med kisen för att dom skulle få se den också. huset där hemma var lite stort för tisen som är van vid en liten lägenhet. vi stanna iaf några timmar. hemma i lägenheten igen visste jag inte alls vad jag skulle göra, kände inte för något. men tänkte inte sitta hemma. så jag kontaktade sara och det blev utgång(: mkt trevligt, tack flickor!

kvällen bestod av en besvikelse. vilket jag tror betyder att jag förlorat en bra vän. men det skulle jag väl insett för länge sen. det går inte laga igen, vi är på helt olika håll nu. även om vi är samma människor, med samma tankar och allt.. det lär fortsätta som en av dom tråkiga ytliga vännerna.

det var dags för jobb igår kväll igen, vilket var jävligt hårt att ta sig till. orkade inte alls egentligen. men vad måste man inte göra för att få lite pengar. det var inte alls mkt att göra och vi var nästan klara med allt innan vi stängt.


vad ska jag göra för att du ska tänka och tycka som mig ?

Kommentarer
Postat av: Kiso

Faaaaaan, förlåt! Ändå har jag hjärtat in ditt namn i kalendern. Fy på mig.. :) Grattis i efterskott då! Puss älsk!

2008-10-28 @ 09:37:25
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0