värdelöst.

imorse gick jag till stattena i ösregn, jag packade ihop alla mina grejer och cyklade med fullpackad cykel i ösregn, endast iklädd två tunna tröjor, skinnjacka och leggings. men det är jag själv som klär mig så jag har bara mig själv att skylla. jag var dyngsur när jag kom hem och om jag tror att jag kommer bli sjuk ? ja det tror jag. jag visste det redan innan allting bröt ut. jag bara kände det på mig. jag grät hela vägen hem, det var ingen som såg. tårarna blandades med alla regndropparna som rann över hela mitt ansikte.


jag är helt tom.

och jag orkar inte prata med någon. inte med gråten i halsen. det är ungefär lika störigt som att försöka prata samtidigt som man skrattar. och jag vet att det inte gillas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat, vad har hänt?? Lilla älskade du!

2008-10-15 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0