angels wings.

det blidde tyvärr inget tanja-flumm-äventyr idag. ingen bil och massa annat. så nu gör jag istället mig iordning för att träffa mysan. efter att ha suttit i soffan och kollat färdigt första säsongen på SATC . vad ska man ha på sig. nu är det en sån där jobbig tid där man antingen tar på sig för mkt eller för lite. igår hade jag två långarmade och en jacka, det blev på tok för varmt, men det funkade i torsdags. får räcka med en tjockstickad polo idag (: älsklingspolon. snart två år gammal och köpt på lindex . hehe, intressant va?

westlife strömmar ur högtalarna, varför ? för att jag tycker det är soft, kanske inte rätt ord att använda. men jag gillar det iaf. gammal musik funkar alltid. och när det gäller gammal musik och man bara ska glida runt här hemma alldeles själv så är det westlife och lutricia mcneal som gäller.

undra hur det gick hos karro igår, hur gick det karro ? (:


ska man gå osminkad idag och se ut som ett monster ;P alla mina grejer är ju hos älsklingen. får gå och se vad syrran har att erbjuda.



slänger in en trevlig bild (: me and omar för någon vecka sen, ute på festligheter.
happy happy



Kommentarer
Postat av: Omar ;]

FAN VAD GLAD BILD ;]



/ OF AWESOMENESS !

2008-11-16 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0