butterfly.

kass som fan på att uppdatera. men jag har inte kännt för att skriva alls. oftast brukar det var att man vill skriva av sig men det blir inget vettigt att skriva. nu .. ja jag vet inte.. flumm till max. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva den här gången heller iofs. palla rabbla upp allt man gjort.. fast lite sånt blir det ju hur man än gör..

helgen skulle varit alkohol fri, men en viss person skulle hem till helsingborg och hälsa på så då fick man ju offra sig. men det blev inte alls så som jag tänkt. så utgången var grymt onödig och jag kunde lika bra stannat hemma. förferren var helt ok, utposten helt ok, pl lukta kräk och där var på tok för mkt folk. tivvan var precis som det brukar. vilket inte är som jag vill ha det. så jag ger upp det här med utgångar nu på ett tag. finns vettigare saker att hålla på med..

igår var man sjukt bakis. skulle på brunch med karrosen, men jag hade nog inte fått ner så mkt mat i magen där tyvärr. pappa ringde lite senare och frågade om jag skulle med han till tyskland. då fick man ju ställa upp. sitta i en bil några timmar kan ju inte vara så ansträngande. vägen ner var ganska jobbig, men det bättrade sig. som tur var ;P inga häftiga svängar på motorvägen, annars hade det nog inte gått så bra !

denna veckan händer lika mkt som förra och nästa också för den delen. jag har försoffat mig helt. jag måste röra mig, göra saker, VETTIGA saker. vilket inte betyder ligga ner bäddad i sängen halva dagen, gå upp lagom till våra bästa år.


jag ska verkligen bättra mig ! men jag känner bara att ända gången jag behöver få något ur mig och kan skriva om något är när jag är nere och har en massa tråkiga och depprimerade tankar om denna onda hemska jobbiga värld. och det känns inte som det skulle vara intressant för någon alls att läsa. eller så blir det bara en massa rabblande om vad man gjort.. vilket visst ska vara med .. men på ett annorlunda sätt och bara inklämt i något annat roligt.

blöööh. kan man bli mer uttråkad !

miss you darling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0