don't worry, be happy !

fredag idag, det känns inte alls som fredag, jag vet inte vad det känns som. vaknade först vid sju, när folk började föna hår och grejer här hemma. lyckades somna om och blev sedan väckt av älsklingen vid tjugo över åtta. orkade inte gå upp och somnade igen. när klockan väl ringde vid halv tio, snoozade jag i över en timme. man ville ju inte ta av sig täcket när det utanför var så fruktansvärt kallt. hösten är verkligen här och knackar på dörren nu. det ska bli mysigt. men det gäller att öka värmegolvet nu (: så man lyckas stiga upp på mornarna utan att frysa till is.

 den här fina är nu min (: och jag sitter och tittar på första säsongen nu. fick ta en liten paus bara ;P

idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker. men inget som har med utgång att göra iaf.
återkommer senare idag.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0