i've got so much love in my heart

sitter nu hos karro. hon är i duschen och jag har städat lägenheten. hon ska ha besök ikväll och bjuda på mat och grejer. myspys. hoppas på att det går fint.

halva säsong ett på sex and the city är färdigtittad. nu är nästa halva och säsong två som gäller ikväll. hoppas vi har något gott snacks hemma att tugga på. imorgon vill jag baka scones. men det så mkt jag vill och säger att jag ska göra, som aldrig blir av.


i got my hands on a miracle


dags att stänga ner och hjälpa karro.. 

Kommentarer
Postat av: Kiso

Tack min älskade, fina, bästa, söta och underbara för all hjälp igår. Du är verkligen en pärla och du kan allt! Jag är blir så imponerad av dig många gånger ska du veta! Säg till när jag ska hjälpa dig med nåt. När som helst babe! Älskar dig! Pusspuss

2008-09-20 @ 10:30:04
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0