lördag kväll.

hemkommen från stan. det blev god mat på harrys, det gillar vi! en promenix på stan, en sväng inom bogge och en massa snack. det var kul. det behövde jag. även om det bara var en liten stund.

nu sitter jag här hemma igen, det är lördag och de flesta ska ut. det ska dock inte jag. inte en chans. att jag gick ut förra helgen ångrar jag som fan, för det sög ! kanske film med my om vi pallar. men min kropp är helt seg nu. det kommer sluta med att jag ligger nerbäddad själv i soffan med en stor fet jävla chips skål. och en andra säsong SATC rullandes på tvn. det är nog så det får bli. för det händer tydligen inget annat trevligt som inte inkluderar sprit.

jag förstår inte.

äh, dags att laga lite mat till pappsen. som inte fått i sig något annat än mackor idag när mammsen inte är hemma ;P


bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0