måndag.

ingen uppdatering igår. dåligt. men jag för bakis för det tyvärr. kunde inte röra min kropp utan att må illa. jag märker inte ens när jag blir nu för tiden. men dagen efter märker jag att det blev lite för mkt. men men.. kvällen var sådär, som vanligt. helt ok hemma hos max. men sen blev det som vanligt tivvan.. vilket som vanligt bara gör en besviken och förstör kvällen. det är verkligen slut med utgångar nu på ett tag.

igår skulle jag och snutte gå på japanska restaurang och sånt. men det orkade inte min kropp. haha.. så han fick gå och köpa mat på donkan istället, det var riktigt gott. sen var tv som gällde hela kvällen (: men fy fan vad jag mådde! bläh!

ny vecka, igen, känns som det var igår jag skrev det sist. men icke. veckorna springer iväg.snart är det dags för resa..

nej det får bli en lite senare uppdatering..

nu ska jag slappa i soffan och kolla på tv ;P


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha superkul att träffa dig med.. Jag? Full? :) Skulle väl aldrig falla mig in.. :P

2008-09-15 @ 11:11:26
URL: http://makii.blogg.se/
Postat av: Kiso

Hej stumpis! Ja, jag ska bjussa på 3-rätters nån dag! Lovar!!! :) Men imorgon el onsdag blir det wokeliwok och TM! Myyyys! Nej du väckte inte mig, men ring nästa gång så jag vaknar istället.. Eller så kommer du hem till mig. Allt för dig min älskade lilla Sabina! Pusspuss

2008-09-15 @ 16:49:23
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0