power, not truth

precis stigit upp ur sängen och har lite smått ont i magen. men det går väl över. sitter eller rättare sagt ligger och titar  på smalville. det är nog ganska gamla avsnitt om jag förstått det rätt.

igår när jag var hemma berättade min mamma en rolig sak. vi har inte kakel i vårt kök utan vi har en glas skiva som ifört i två skenor istället. den är ju ganska tätt in mot väggen men det var ändå en fluga som lyckats flyga in bakom glaset och min mamma hade stått och knackat och haft sig på glaset för att den skulle flyga ut därifrån, halvvägs ut hade den vänt håll igen, men till slut hade hon lyckats ;P haha, som jag skratta när jag hörde det.

snart dags att göra sig ordning. ner till stan för ett besök hos "doktorn", sen får vi se vad som händer och sker. ska karro till ingela idag så kanske det blir en sväng dit också (:


uppdaterig senare (:

pussokramskumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0