there is no way.

godmorgon alla glada. uppe med tuppen, njae. varit uppe en timme nu typ. gick och la mig hyfsat tidigt så är inte speciellt trött. plus att sova är ju det ända jag gör nu för tiden känns det som. idag hoppas jag på en utflykt med tanjs, vi har ingen bil bara. men det får vi ju helt enkelt lösa på något sätt. länge sen jag träffa tanja nu, nu när hon jobbar och sliter så mkt och pendlar till danmark varje dag. usch, jag säger bara, att jag vet hur det känns och hur tråkigt det är att inte ha någon energi över till något annat när man kommer hem.

eftersom att det istället för sex and the city blev film igår. final call visades på ettan igår. den var ok faktiskt. annars var killen som hade huvudrollen ganska snygg så ;P haha. så det blir nog några avsnitt av sex and the city nu. i väntan på att tanja ska höra av sig.. förvånar mig inte om hon gör det precis när jag sätter mig i soffan ;P


to be or not to be, that's the question.

det gjorde det långt ifrån bättre.


be back later (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0