tisdag.

här kör vi med tråkiga rubriker ;P men det får va så just nu. min hjärna är tom på annat. har precis lagat mat här till mig och älsklingen. skulle egentligen bli tacos. men det blev istället thai kyckling curry med ris. massa gott. snart ska bege mig till karro för att äta morot och gurkstavar med dipp och se på toppis ;D

dagen har annars gått åt att gå ner i stan, lovat mig själv att jag ska ta minst en lång promenad om dagen. sen gick vi en sväng på stan och sen blev det waynes och varmlala ;D gottit.

har äntligen hittat en långarmad spetströja, köptes idag på ginatricot. ser inte rikigt ut som jag ville att den skulle göra. men men.. den får duga så länge (:

nu ska jag avsluta.. baby ska ha datorn ;P

pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0