you'r everything..

and i'm ?


nu har jag legat och läst nästan två timmar. kommer ingenstans i boken känns det som. vill bara få boken utläst så jag kan börja på en ny. jag är sugen på något att tugga på, som vanligt. småätare-sabina. godis, chips, nötter eller egentligen vad som helst, men godsaker är ju aldrig fel. men nej, här sitter jag med mitt glas vatten och ser putt ut istället. jag är inte på humör idag. varför vill jag inte ens gå in på.

jag är en känslig person.

imorgon är det iaf brunch med karro, det ser vi framimot . äntligen ! så låt denna dagen vara över snart.


fortsätter tävling livet ? jag saknar det där lite grann..

Kommentarer
Postat av: Kiso

Älskade, är det något jag kan hjälpa dig med så säg till.. Äh, kommer ändå fråga ut dig på brunchen... Älskar dig av hela mitt hjärta!! Pusspusspuss

2008-09-13 @ 11:18:29
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0