åttonde april.

jag mår faktiskt mkt bättre idag. men jag är inte helt frisk. kankse för att det står jobb på schemat idag. börjar klockan tre och ska stänga. undra med vem ? (: spännande att se. louise vet jag ju att hon öppna eftersom att hon var och hämta nyckel igår. så hon är det inte, synd ju . men men.. vad händer innan jobb ? jag trodde jag skulle fika med bä, men det blidde inte så tyvärr. så vi får la se vad som händer.

tankarna är fortfarande för många. och inte bra. jag tänker hela tiden att jag ska skriva att det löser sig. men det vet jag ju inte om det gör. så jag vill inte ställa in mig på det. nog om det idag.

nu ska jag se om jag får tag på en fika partner ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0