femtonde april.

ojoj, sabina är super trött idag. det blev en väldigt hektisk dag igår ju. sen vaknade jag åtta idag. knas. jag var fortfarande trött. men jag visste att jag skulle bli ännu tröttare om jag skulle försöka somna om. så jag gick upp och började städa. normalt klockan åtta på morgonen ;P men fint blev det. sen var det dags att ta sig till jobb (: en del att göra, det är det fina vädret som gör det. det gillar vi (: både för att det är mkt att göra på jobb och för att man kan njuta av det när man är ledig ;D weh!

den dära h&m reklamen med paljettklänningen, hennes skor som hon har vill jag ha ! ;P vart hittar man dom ?

eftersom att jag inte fick i mig något än två mackor innan jobb, så mötte jag upp wah efter jobb för att käka på haket. åh, så gott och så billigt (: testa om ni inte har gjort det. dom har lunch meny mellan 11-16 varje dag. eller kankse inte på helger. det har jag inte koll på ;P hehe. sjukt gott iaf. sen blidde jag jätte mätt som vanligt. tog bussen hem och sov ! haha..

jag har nog världens sämsta humör när jag sovit några timmar sådär mitt på dagen. blir grymt lätt irriterad och orkar verkligen inte göra något. så akta er ;P haha. nu blir det room service. sen kan jag ju inte se greys eftersom att jag inte har sett dom andra avsnitten innan det som visas idag.


jaja.. vi får la se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0