fjärde april.

en kille som skriver till mig på facebook, han är från tunisen och kan absolut inte engelska.. haha. han är sämre än mig. han skickade en friend request och jag acceptera den inte.. så då började han skicka meddelande till mig ;P

jag:      do i know you?
han:     never but i
jag:      but you what ?
han:     i m what what do y think stupid or what
han:     please added me please......hahahhahaha.......
han:     my msn ********@live.fr i wait y right now.....lol
han:     hi want get friend some one like you
             i like yout styl maby what you think about why
han:     hi girl
han:     me the bad boy or something like that
han:     i wait you any time welcome

hahaha.. lite kul iaf (: sitter just nu ute i solen och myser. snart tar mina batteri slut så får väl snart ta mig in. och ska göra mig iordning för ikväll. för då ska det festas med subway girls ;D yeah! riktigt kul ska vi ha och riktigt fulla ska vi bli (:

återkommer innan jag sticker (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0