flummo nr2.

ja, det är fortfarande sabina (:

nu är jag grymt trött, har varit en lång dag känns det som. iaf. jag minns inte ens var jag var när jag slutade skriva. men efter träningen åkte jag hem och käka lite av det goda jag köpt. sen blev det duschen och göra sig iordning. var duktig och cyklade ner i stan. gick till systemet för att handla lite goda saker (: sen fick jag ett trevligt sms från louise som undrade om jag vill käka lite med henne och självklart ville jag det. gick först och lämnade mina flarror på subway. sen mötte jag upp henne på harrys. sen åt vi god fläskfilé på toast (: sen blidde det hampan. där vi hade en jävla tur och fick platser. för det var fullsmockat med folk. sommareeeen är häär ! yes. haha.. eller inte riktigt. för så fort solen gått ner så blir det kallt som attan. och det blir det inte på somrarna. nejnej! så vid halv nio tiden kände jag att det var dags att cykla hemmåt så inte fingrarna skulle trilla av mina små stackars händer. en mkt trevlig dag måste jag säga (: tack lollobollo ;D

när jag kommer hem ringer sara och frågar om man vill åka med en sväng i henne bil som hon fått idag. och visst vill jag det också. även om jag var grymt trött ;P hehe. så iväg for vi och vi har nog varit överallt i denna stan ikväll. och donkan också till och med. fy! där rök den träningen. blir situps innan läggdags vilket är typ nu. blev några igår innan läggdags också. jag börjar bli riktigt duktig ;D weh..

nej nu somnar jag snart. pusshejgonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0