flummo.

det är sabina det.

igår var en riktigt flummdag. jag känner att jag börjar komma tillbaka till mitt rätta jag. sov länge igår om jag inte minns helt fel. satte mig ute på altanen i solen ett tag. sen var det dags att promenixa till jobbet. började tre. på jobbet var det som vanilgt. till att börja med. när frida började hade sabina blivit lite övertrött och flamsa en jävla massa. prata eget språk och fråga folk om saker som jag inte skulle. men jävligt kul var det. för jag garva så jag fick ont i magen, hej magmuskler! yeay ! sprang till bussen och fastnade som vanligt vid datorn när jag kom hem. det här restaurant city på facebook är ju otroligt roligt. lite beroendeframkallande bara. eller det är kanske bara jag ? (: jaja.. jag tycker det är kul iaf. lite drygt ibland i väntat på pengar eller på att man ska levla upp !! ;P men nog om gårdagen.

idag. yes idag. fredagen den 24 .. som är lika med löööön. då gick jag upp tio. fastnade liiiiite vid datorn. men kom till slut iväg för en promenad ner till träningen. tränade cirka en timme. ökade alla maskiner med tio kg idag ;D duktigt eller hur ? haha. efter träning ska man ju alltid äta, som alla vet. så sabina tänkte till lite och fick gå och köpa sig grovt bröd, rostbiff och gurka. hittade först inte rostbiffen och fick ta en nummerlapp till delikatesdisken(heter det så?) iaf.. det var typ tio nummer före, så jag gick på jakt efter rostbiffen där jag inte letat förut och FANN DEN ! hehe.. vilket gjorde att jag gjorde någon annans dag. då nummerna på nummerlapparna hade ökat med minst tio nummer till. så jag gav min fina lapp till en stackars gubbe. han blidde jätte glad (:


sen får jag fortsätta min dag när jag kommer hem.. för nu kommer sara och hämtar mig (: pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0