första april.

ibland kan man tro att världen har något emot en. visst har jag det mkt bra än mååånga andra. men jag orkar fan inte var sjuk mer. tror fan att jag har  åkt på halsflussen igen. nog kul. alltid när det händer något. sist var det wahs fest jag  missa, nu är det jobb och personalfest. det blir knarka panodil och kurera mig fram till  lördag nu. var tvungen att ringa och flytta min provjobbning. så ska upp nästa lördag istället. vilket känns skönt, så jag kan bli riktigt frisk och ge allt jag har. visa vad jag går för och att jag är den rätte för detta ;D yeah! thats me !

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. borde gå och bädda ner mig istället. vilket jag faktiskt ska ta och göra också. ska bara koka lite varma goda nudlar för min hals. super!

byebye äppel paj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0