nionde april.

egentligen borde jag inte sitta här. eftersom att jag har lite bråttom då jag ska ta bussen om fyrtio minuter och har nästan precis stigit ur duschen ;P men tur man är snabb på att göra sig iordning. hehe.. ska ner i stan och fika med mia sötnosen. mysigt värre (: hon slutar ett, så ska möta upp henne hos dom andra subbisarna ;P sen får vi väl se vad dagen bjuder på..

jaa.. jag är friskare. lite förkylning kvar bara och den kan jag nog handskas med tror jag (: så klen är jag inte. även om jag är jävligt klen och gnällig. det har jag fått höra dessa två veckorna jag var sjuk. men vem tycker om att bli sjuk ? ingen, nej precis. och att då sitta inne två veckor och inte kunna göra ett piss, då blir man ganska uttråkad och gnällig.

igår var det jobb. inte mkt alls att göra. och jag och emma var lika klumpiga båda två. tappa knivar och grejer. haha.. vi var lite småtrött i kroppen båda två. ett bröd kvar på kvällen. hehe.. vi blev lite nervösa för att dom inte skulle räcka. men det gjorde dom minsann ;D weh!

nej, platta hår och sminka mig litta nu..


en bild på mig och en bild på mia från i lördags. slänger in lite fler sen idag (:

byebye äppelpaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0