sjätte april.

jag tänker inte kämpa förens jag vet att det finns en mening med det.


idag mår jag lite bättre. städat bort min gigantiska klädhög idag. känns inte ett dugg lättare för det. mina kläder får inte plats någonstans. ändå har jag aldrig något att ta på mig. någon som känner igen sig ? ;P greys greys och åter greys.. nu ska jag laga wok. sen blir det väl greys igen.

det här har jag på mig idag...


spetstopp från gina tricot
döskalle t-shirt från thai
leggings med dragkedja från h&m


Kommentarer
Postat av: Tanjaa

Jag saknar dig sabbs! Vi har mycket tid att ta igen nar jag kommer hem igen. Vill pigga upp dig lite och fa dig att ma battre!



Karlek har nere ifran



Tanja

2009-04-10 @ 05:36:31
Postat av: Tanjaa

Jag saknar dig sabbs! Vi har mycket tid att ta igen nar jag kommer hem igen. Vill pigga upp dig lite och fa dig att ma battre!



Karlek har nere ifran



Tanja

2009-04-10 @ 05:36:47
URL: http://tanjaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0