sjunde april.

med ett avsnitt kvar av greys säsong fyra, vilket är ett dubbelavsnitt. så avslutar jag dagen. sparar det till imorgon. för vad ska jag annars hitta på imorgon. att vänta är oehört jobbigt. idag har jag iaf varit ute en liten stund i stan. fikade med li. mysigt mysigt. vi gick och köpte varsin trisslott, vi trodde vi skulle vinna något. men icke. det var ju vårt mål när vi kom hem. att bli rika ;P undra när det kommer ske. i nästa liv kanske ?

jag är inte trött och vet att jag kommer ligga vaken minst en timme innan jag somnar. men jag vet inte vad annars jag ska göra nu. jag orkar inte. jag har tappat lusten. helt och hållet.

make me happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0