sjunde april.

godmorgon solstrålar, var är ni ? idag hade jag tänkt ge mig ut. inte sitta instängd här nere i min källare och kolla på avsnitt efter avsnitt av greys. nej. i need a break. hehe.. messade micka och li om en fika och så blir det nog. om en timme ungefär. hinner äta lite frulle och göra mig iordning.

jag mår inte bra idag heller. det är fast i något slags på bättringsvägen mående. det är liksom inte dåligt, men det är inte bra heller.. det känns ibland som det är på väg att bli bra. sen snorar näsan igen och halsen börjar värka.  men jag knarkar mina tabletter här varje morgon och kväll. jag ska bli frisk! hade tänkt träna idag, eftersom att jag kände mig någerlunda bra igår. men imorse när jag vakna kändes mitt huvud som ett bowlingklot och hade inte orkat träna alls, och jag vill inte riskera att börja för tidigt och bli sjuk igen.




alla dom tankar jag har nu går inte att skriva alls här. anledning är enkel men kan inte heller bli nämnd. jag vet inte att det kommer ordna sig. så därför nämner jag det inte. jag vet inte vad jag ska säga eller göra. jag vet bara att det här är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0