sjuttonde april.

just nu gråter jag. ni behöver inte vara oroliga. det är glädjetårar. jag kan börja leva på riktigt efter idag. jag kan försöka finna meningen med livet igen. det är så skönt. att bara ha gått och väntat. åh, jag är så glad just nu ;P

ligger fortfarande nerbäddad i sängen. är svin trött. så måste sova en timme till iaf. sen blir det kanske fika med bä. sen ska jag  jobba klockan fyra.

jag älskar att sitta och titta på folk. på busshållsplatsen eller varför inte bara på en bänk mitt på kullagatan. så kul att se hur folk ser ut. hur dom beter sig. eller om man lyckas höra vad som säger, så vad dom pratar om ;P hehe. kan sitta där på bänken helt själv och bara le. sen är det ju klart roligare om man har någon till sällskap som man kan diskutera alla människorna som går förbi med. men det går bra alldeles själv också ;P

idag är det fredag. det känns inte ens så. dom ska ringa från götet idag också. vilket jag är lite sådär tveksam till just nu. inte götet utan condeco. då man hört en del dåligt om det. sen killen som provjobba samtidigt som mig kontaktade mig och berätta en del nu också. vilket inte var bra saker det heller. så.. jaha ? vad gör man liksom. åker upp och skapar sig en egen uppfattning och kanske slutar på gatan. nej, men jag måste ju verkligen vara säker på att jag har jobbet när dom väl gett mig det. eftersom att jag kommer få skaffa lägenhet och så. vi får la se.. efter denna dagen har gått.

om sju dagar är det lööööön , OGOTT! ;D den behövs.

nu ska jag sova vidare. var bara tvungen attt slänga in ett litet inlägg. för jag var så glad. det lär nog komma mer sen. för nu lär tankarna sprudla om framtiden. nu finns det hopp igen.



jag lollo och emma (:
från personalfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0