tionde april.

inte bakfull ett dugg, så jävla skönt. jag var inte så full igår heller, kan bero på det, jag var så duktig så jag kom ihåg att dricka en massa vatten när jag kom hem. kan också bero på att jag inte var så full ;P

sitter just nu ute på altanen och njuter av solen. kollar på kiwi när hon springer runder och jagar humlor. hon är så söt. min finaste kise. hehe. vad hade jag gjort utan henne. min älskling.

igår var en underbar dag. solen sken och sabina var någerlunda frisk. bara lite förkyld nu. cyklade ner i stan vid ett tiden. mötte upp mia på subway. sen tog vi oss ner i hamnen för en chailatte/varmchoklad. satt och snacka om allt mellan himmel och jord, mest thailand iofs ;P vårt heta samtalsämne.. kan bero på att vi båda älskar thailand och att mia faktiskt är där ifrån ;D hehe. sen tog vi en promenad till thaibutiken på sundstorget. massa knepiga och roliga saker (: jag köpte thaigodis, som vi knapradde i oss senare, när vi satt på kungstrappan (: sen fick jag för mig att jag behövde ett par solglasögon, så då sprang vi upp till hm och köpte dom snyggaste vi kunde hitta.. vilket inte riktigt va vad jag ville ha. men dem får duga sålänge. saknar mina fina loppisfynd solglasögon som jag lagt av mig någonstans förra sommaren, det suger. dom var mina favvisar. iaf.. mia skulle sedan ta tåget hem och då mötte jag upp louise på hampan, hon är dock väldigt slö ;P hahah.. fick vänta ett tag. sen stod vi där och snacka lite skit och mös i solen med cider i handen (: och knaprandes på chillinötter ;D mums! hehe.. sen sen sen sen .. åter igen sen.. mötte jag upp min pappa för då skulle vi ut och äta. jag ville gå till harrys för att sitta på uteserveringen, men där fanns så klart ingen plats. så vi gick till bishops arms istället ;D mätta och belåtna åkte vi sedan hem. jag gjorde mig iordning för utgång och tog mig ner till mysan, där det dracks vin och vi fick som vanligt springa till bussen.. som sedan aldrig kom. för det var ju torsdag! en dyr taxi ner i stan och sen in på tivvan.. där det var 90 tals tema (: skönt att få höra alla gamla godingar igen .. hehe.. även om jag inte var på så bra danshumör, berodde nog på för lite dricka ;P sen skulle jag cykla hem, vilket inte var så hårt som jag trodde det skulle vara, gick hyfsat snabbt. sen var det läggdags.

tack för en underbart kul skärtordag allihopa. den fick mig att glömma allt dåligt för en stund. toppen!

nu ska jag mysa vidare i solen och trassla ur kiwi som fastnat i trädet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0