tionde april.

idag har soolen varit framme heela dagen. supermysigt. satt ju som sagt ute på altanen och mös innan. sen fick jag för mig att jag skulle till donkan. fick skjuts dit. sen satt jag och pau där i solen. hon köpte happy meal och vi roade oss med att leka med leksaken och kartongens olika grejer ;P haha. jag hade visst dragit av henne flipp, så vi fick hoppa över tummbrottningen ;P flabbat riktigt mkt idag. vi promenerade sen från stattena ner i stan. gick igenom stan, förbi hampan, där det var sjukt mkt folk (: det är kul. sommarkänslan kommer fram då ! hampan = sommarkänsla. sen gick vi hem, pau gnällde heeeela vägen. hahah. så jävla klen. men vi hade riktigt kul åt en massa saker. tack! hehe.. det behövde jag.

sen var det hem och äta påskmiddag med la familia och mormor. gottit! varför har vi svenskar alltid sill, köttbullar och prinskorvar när vi firar våra högtider ? ;P påsk, midsommar och jul .. haha.. dålig fantasi ? ska inte klaga, det är ju gott. fast inte sillen iofs. sen blidde det så ska det låta och talang 2009.. inte så ofta man sitter med familjen i soffan och kollar tv. men eftersom att jag ska upp tidigt imorgon så fick det bil så. fast än att man är sugen på lite fest ;P hehe.. man får helt enkelt hålla sig till imorgon..

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag nanna mig (:

önska mig lycka till på provjobbningen imorgon ;P

Kommentarer
Postat av: polly

ja, jag e allt rolig ändå ;D haha! Nej, men vi hade väldigt mysigt, och vääldigt roligt faktiskt :D och jag e fruktansvärt stolt över mej själv att jag gick hela den vägen! haha,

2009-04-13 @ 01:25:29
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0