tjugoandra april.

jaha, då var denna dagen också slut. har hunnit vara på väla och ikea sist jag skrev. behövde ny rouge och det var ju tio procent på allt på hm idag, så då fick man ju passa på (:

känner att jag bara vill flytta hemifrån nu. få använding för alla mina grejer jag samlat på mig och ha mitt egna place. men det  verkar som om det dröjer lite. sen känns det onödigt att ta något bara för att det ska så va. jag vill ju hitta något där jag kommer trivas och kan bo ett tag. och är det så att det blir göteborg längre fram så får jag väl hyra ut eller så så länge. orkar inte sitta och vänta på något svar från någon. imorgon ska jag ta tag i och söka lite jobb här i helsingborg istället. men det är ju inte det lättaste att hitta.

bjuder på två bilder .. en på mig från idag och en på mina nya billiga skor ;P haha..



Kommentarer
Postat av: Jenny

gud vilka fina skor. Vart hittar man dem? :)

2009-04-23 @ 21:09:56
Postat av: binis

dom hittar du på skopunkten ;D

2009-04-24 @ 00:25:25
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0