tjugoandra april.

jag lyckades ta mig upp ur sängen imorse för att ta mig till nautilus. underbart. gick till och med ner i stan då jag lovar mig själv att inte åka buss när solen skiner och jag behöver gå bort mina extra kilo ;P hehe.. dock fuskades jag när jag skulle hem. så där sket sig allt. men det var jag väl värd när jag hade varit så duktig. hehe.. efter träningen var det hem och försöka få liv i folket här hemma. vilket inte var det lättaste. sen kom papsen hem och vi åkte på äventyr. fick köpt nya batteri till min kamera, nya batteriladdare, nya skor och en hdmi kabel till min nya älskling (: underbart. allt det jag behövde få fixat på en och samma gång.

just nu är jag super trött och seg. precis som vanligt. vad fan ska man göra åt denna trötthet. blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0